Klik pada Iklan ni...

Thursday, August 6, 2009

Penggunaan scribd untuk mengupload dokumen.

Dimaklumkan bahawa saya akan menggunakan perantaraan www.scribd.com untuk mengupload sebarang borang/ makluman/ nota dan sebagainya. Jika anda mempunya masalah untuk mengakses ke laman tersebut sila beritahu melalui ruangan komen.

Sekian,, terima kasih.

Yang Benar,

MOHD SHAHAROM BIN IDRIS
JKE, PTSS
Ulu Pauh, Arau
Perlis

p/s: korang try masuk dalam website tersebut. kalu boleh masuk n download dokumen tlg bagitau n kalu tak boleh akses pon tlg bagitau melalui ruangan komen. Sebelum ni saya gunakan www.ziddu.com tetapi pusat komputer blok. try korang masuk website www.scribd.com n cuba download apa-apa dokumen dari situ.

14 comments:

  1. hurmmm..pusat komputer mcm2 diblok nya..
    nk search gmbr masjid utk tamadun islam pn diblok sem lepas..aduiyai..

    ReplyDelete
  2. Saya pon xpaham pe yang dorang takutkan sgt nak blok memacam tu. line dah slow pastu pi blok sana sini lagi la jadik slow

    ReplyDelete
  3. buku log yg kna download tuh utk 4org ja??projek yg terbaru nie bkn 1group 5org ker..harap2 kemaskini yg terbaru

    ReplyDelete
  4. anda ada kemahiran gunakan Ms Word kan. jadi, gunakan kemahiran tersebur dengan baik

    ReplyDelete
  5. hm xboleh download lg ke.. dh try tp xbleh pn

    ReplyDelete
  6. saya dah try guna line poli. ok jer dah boleh download.

    ReplyDelete
  7. yeke bley??
    xbley pon...dh try byk kali dh...

    ReplyDelete
  8. syg.. cm ne nk download ni..?? xboleh pn..

    ReplyDelete
  9. saya gunakan komputer di ofis ni ok jer. ni la masalahnya kalau letak nama sebagai anonym...kurang akhlak tol

    ReplyDelete
  10. en kenapa bila saya nk dload kertas cadangan x boleh...dia ckp dah abis download limit ??


    kalau print terus boleh x ??

    ReplyDelete
  11. ???..celcom ko tu dah abis limit kot.terus print lagik sng. line poli=hampehs

    ReplyDelete
  12. HAHAHAHAHA!!! line poli memang hampeh...!!! try biar skali server dia down baru dorang kalut!!! hahaha

    ReplyDelete
  13. en Om ada masa jenguk laman web saya... hahaha.. pastu bagi komen sket... nanti saya try search kalau2 ada software nak unblock url2 yang dorang blok pada server tuuu... nasib bek dorang pakai linux untuk server dorang... kalau pakai windows server memang tunggu masa ja....(maksudnya eden x reti guna linux... hua3...)

    www.ejietech.com

    ReplyDelete